Klachtenregeling.

Hier vindt u informatie over de klachtenregeling.

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. 

Voor meer informatie omtrent de klachtenfunctionaris kunt u zich wenden tot:
Secretariaat Klachtenregeling Huisartsenzorg Haaglanden
p/a Hadoks
President Kennedylaan 15
2517 JK Den Haag
Telefoon: 070-3029820

Als u er met de huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de SKGE. De onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. Meer informatie kunt u vinden in de folder en op www.skge.nl.

Contactgegevens

  • Loosduinse Hoofdstraat 189, 2552 AB, Den Haag
  • 070-3972875
  • Spoed: 070-3972875, optie 1
  • Levensbedreigend: 112
  • praktijkdvl@hisnet.nl

Openingstijden

Maandag tot donderdag: 8:00 tot 17:00
Vrijdag: 8:00 tot 14:00

Niet bereikbaar, behalve voor spoed, van 9:15 tot 9:40 en van 12:00 tot 13:00.

Uw Zorg Online

Op de website Uw Zorg Online kunt u uw medische gegevens online bekijken.
U dient dan eerst een account aan te maken.